Mittwoch, 21. November 2012

NUDE OJE..desenli

Selamlar kokoslarr :)

kusura bakmayin ilgilenemedim, yine hastalandim ama bu sefer bademciklerim iltihaplandi 10 gündür cok kötüyümm. Doktorum ilacda vermedi kendiliginden düzelecegini dedi pek inandirici gelmedi bana ama bugün kendimi iyi his ediyorum yavas yavas düzeliyor gibi.
Hasta olmadan önce yeni bir Oje almistim  Essence Nude Glam, 01hazelnut cream pie.  
Bu arada yeni Essence siselerinden ilk aldigim bu.
Vee buyrunuz..ufaktan Desende yaptim üzerine


Bu arada ilk defa Nude bir Oje denedim ama pek bir hos oldu



Desenleri begendinizmi??  Öyleyse ilerleyen günlerde sizlere nasil yaptigimi ve neler kullandigimi gösterecegim

Bilmeyenler icin:
Nude nedir? - Nude kişinin doğal cilt tonunda olan bir renktir.

Görüsmek üzeree :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥