Samstag, 16. Juni 2012

Yeni Ojemm ! Manhattan&Buffalo

Merhaba kizlar..
Bu aralar  cok sitresli günler gecirdigim icin yeni seyler yazamadim ama bu hafta sonu evde oldugum icin zamanim cok ve aklimda kalanlari yazabilirim.
Dün kendimi tutamadim ve uzun bir zaman sonra yine bir Oje aldim :-)
Manhattan & Buffalo koleksiyonundan No. 11 "Sweet Ballerina" rengi...



Ben gittigimde zaten diger renklerden kalmamisti birtek bu ve No. 20 vardi.
Ama cok seviyorum bu rengi tam yaz havasina uygun.. Cilekli yogurt rengi gibi biraz pembemsi..
anlatmasi zor yani :-) Resimde gördügünüz gibi Oje bende beyaz gözüküyor ama sanirsam sorun benim Kamerada. 


Bu arada ilerleyen günlerde sizlere bu tirnagimdaki Nazar Boncugunun ve baska sekillerin kolayca nasil yapabileceginizi gösterecem. Cok basit, cok sasiracaksiniz :-)

Hosca kalinn :)




















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥