Sonntag, 3. Juni 2012

Kendi Rujunu kendin yap! cok kolay (Ruj yapimi)

Selaam :)
gecen gün bir yerde kolayca Ruj nasil yapilir diye okudum ve hemence eve geldigim gibi bende denedim, cokta güzel oldu. Bunu günlerdir yazmak istiyordum ama hic firsatim olmadi vee artik bugün yazayim dedim.
Öncelikle lazim olan seyler bunlar:

-Kepce, Vazelin, Göz fari, Ruj ve sonradan ruju icine koymak icin kücük plastik kutu .

1. Istediginiz renkteki rujdan bir parca kesin ve kepceye koyun.
2. Ve istediginiz renkteki fari alip onuda kepceye koyuyoruz (tirnaginizin veya kürdan yardimi ile)
3. Son olarak bir cay kasigi Vazelinide icine ekliyoruz
4. Ocagin altini aciyoruz ve kepceyi üzerinde tutuyoruz.Koymuyoruz!
5. Karisimi ara ara karistiriyoruz eriyene kadar ve ocagi kapatiyoruz.
6. Karisimi plastik kutumuza döküyoruz ve  30 dakkikaligina buzdolabina koyuyoruz. Ve bitti :)



Ben sahsen cok sevdim bu yöntemi cünki bazen dükkanlarda istedigim rengi bulamadigim icin evde kendim karistiriyorum rujlari farlari, istedigim renk olusana kadar. Bu arada isterseniz karisimi ocaktan aldiginizda icine sevdiginiz parfümü sikabilirsiniz. Böyle rujunuz süper kokacaktir :)
Ben ruju parmagimla sürdüm ama tabiki Fircada kullanabilirsiniz.
Ayrica bu rujun dudak nemlendiricisi gibi etkiside var.



Buda denedigim baska bir renk..



Umarim begendiniz  ve isinize yaramistir :)

kendinize iyi bakin hosca kalin...












Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥