Mittwoch, 30. Mai 2012

Tirnaklarin cabuk uzamasi icin Kür

Selam kizlar :)
Size tirnak desenleriyle ilgili okadar cok sey göstermek istiyorumki ama malesef bu aralar gösteremeyecem cünki tirnaklarimi kestim. Özellikle son dönemlerde tirnaklarim cok zayifti kiriliyor ve soyuluyorlardi. Bende dedim hepsini kesiyim yeniden saglikli uzasinlar. Bu sefer tirnaklarimin sert uzamasi icin ilk defa kür uyguluyorum. Tirnaklarin kürlerle sertlesecegine hic inanmiyordum acikcasi halada inanmiyorum ama deneyecem sonucta kaybedecegim birsey yok yani :)
Sizlerle tarifi paylasmak istiyorum

Malzemeler:
- Papatya Cayi ( Sallama cay olabilir)
- 1 tatli kasigi Zeytinyag
- 1 tatli kasigi Bal
- 15-20 damla Limon



1.Bir kasenin icine sicak su döküp cayimizi icine koyuyoruz



2.Sonra limonu, zeytinyagini ve bali icine katiyoruz ve karistiriyoruz



vee son olarak parmaklarimizi icine koyup dinlendiriyoruz  15-20 dakkikaligina :)




Sizlerde tirnaklariniza bakim uyguladinizmi ve gercekten tirnaklariniz saglikli oldumu?


Bu arada bu kürü haftada 2 defa uygulayacam ve sizleri bilgilendirecem tirnaklarima iyi gelip gelmedigini..









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥