Mittwoch, 16. Mai 2012

Ülkelerin güzellik sirlari

Cirkin kadin yoktur sadece bakimsiz kadin vardir..




İtalya: Hintyagi ve Zeytinyagi. Cok eskiden beri sıkca kullanilirmis bu ikisi. Ben 3 hafta öncesine kadar Italyadaydim ve kendim sahit oldum gördügüm tüm bayanlarin saci gürdü ve gittim sordum. Ve gercekten cogu bayanlar hintyagi veya zeytinyagi kullaniyorlar hem sac hemde cilt bakimi icin.

Çin: Biberiye yagi ve yesilcay. Evet bu ikisi karistiriliyor saclara sürüp bekletiyorsunuz sonra Su ile duruluyorsunuz. Saclara parlaklik veriyor. Cinlilerde yesilcay zaten meshurdur ve ben hep Cinlilerin saclarina bayilirdim dümdüz ve yumusacik olurlar.

Yunanistan: Bebek yagi.Yunan insanlari vücutlarini bebek yagi ile ovarak ölü deriyi kumsala birakirlar ve genelde denizde durulanırlar. 

Polonya: Bal. Bali yüzlerini yumusatmak ve parlatmak icin kullaniyorlar. Bende bunu haftada 1 kez uyguluyorum ve gercekten cildi dinlendiriyor ve isil isil yapiyor

Brezilya: Plajlari. Biliyorsunuz cogu manken Brezilyali oluyor ve gercektende cok güzeller. Onlarin güzellik sirri plajda yatarken vücutlarini kum ile ovarlarmis. Kum kan dolasimini hizlandiriyor ve böylece selüliti gideriyor.
Dikkat: Yüzünüze kum ile masaj yaparsaniz hafifce yapiniz cok sıkı bastirmayin.

Hindistan:  Susam yagi. Hintliler icin gür ve koyu saclar kadınlığın taci. Onlar hem saclarina ve ciltlerine Susamyagi sürerler.

Almanya: Bira. Almanlar saclarini bira ile yikarlar. Önce saclarinizi sampuanla yikayiniz sonra bira ile diplerine masaj yapip uclarina kadar yayiniz 30 dk. kadar bekletip duruluyorsunuz. Saclari güclendiriyor ve daha cabuk uzatiyor biranin icindeki mayadan dolayi.Ayrica dogal bir sac sekillendiricidir.

Portekiz: Sirke. Portekizliler Sirkeyi Su ile karistirip pamuga batiriyorlar sonra yüzlerine sürüyorlar. Bunu aksamlari yapip sabahlari yikiyorlar.( Bende denedim gercekten cildi temizliyor pürüzsüz yapiyor ve gözenekler kücülüyor)

Afrika: Karite yagi (Shea yagi). Afrikalilar bu yagi bebeklerede kullaniyorlarmis. Vücudu yumusacik yapiyor ve kuru saclarada iyi geliyor.

Amerika: Limon ile Suyu karistirip pamukla yüzlerine uyguluyorlar. Sivilcelere karsi cok iyi ve cildi piril piril gösteriyor. (DENEDIM)



Simdilik bukadar :)

Peki siz hangi Ülkenin Güzellik Sirrini denediniz veya denemeyi düsünüyorsunuz?










Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥