Freitag, 18. Mai 2012

Corapla topuz yapimi

Evet son zamanlarda cok görüyorum bu topuzu..sokakta, dergilerde, televizyonda vs.. O yüzden bende denemek istedim ama Corapla denedim
ve sizlerle paylasmak istiyorum :)


Öncelikle normal bir at kuyrugu yapin 
Sonra eski bir corabi aliyoruz ve ucunu kesiyoruz... (benim icin koyu corap rengi daha uygun olurdu ama beyaz kullandim)

şöyle gözüküyor...



Ve devamini en iyi su resim anlatiyor...

.......








Eveeeet ve sonuc bende böyle gözüküyor ... saclarimi önceden tarayip ve sac sipreyi sikmadigim icin arada saclar ucusuyor ama yinede cok begendimm.





Kesinlikle bu topuzu denemenizi tavsiye ederim. Ben sahsen benim saclarimla güzel olacagini hic ummazdim ince telli olduklari icin ama bu topuzda saclarim özellikle topuzum gür gözüküyor Genelde normal topuz yaptigimda incecik ve ufacik oluyordu...

Umarim sizde denersiniz ve begenirsiniz :)

görüsmek üzere hoscakalin..


















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥