Samstag, 13. Oktober 2012

En son aldigim Makyaj Ürünleri

Selam arkadaslar

bugün carsiya ciktim "sözde bir arkadasa hediye alacaktim dogum gününe" aldimda hediyeyi ama dayanamadim ve kendimede yine birseyler aldimm. Pismanmiyim? -Hayir degilim 

Evett gelelim aldiklarima:


Mascaram P2 markasindan P2 Volume Affair Mascara

Far P2 matte dream , 010 black attitude

Tirnak süsleme kalemi Essence nail art stylist

Sac Maskesi Hindistan cevizli Swiss O-par

Sivi sac krem spreyi Isana (Rossmanndan)

Takma Tirnak Primark


Özellikle Mascarayi cok begendim, benim kirpiklerim cok kisa oldugu icin bu mascara bayagi uzatabildi kirpiklerimi. 
Sag gözümdeki alt kirpiklerime sürmeyi unutmusum kusura bakmayin 
Ha birde kaslarimda kötü durumda evet uzatiyorumm bu aralar :)

Sac maskelerinide genelde kendim yaparim ama böyle hazir birtane herzaman evde bulunduruyorum cünki bazen zamanim olmuyor maske hazirlamaya ozaman satin aldigim hazirini kullaniyorum.
Takma tirnaklarida deneme amacli aldim. Hayatimda ilk defa kullanacam sizlerlede bunu paylasacam ilerleyen günlerde.














Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥