Mittwoch, 10. Oktober 2012

Saclarim icin aldiklarim..

selam arkadaslar sizlere bugün tatildeyken, saclarim icin aldigim seyleri gösterecegim. Simdi diyeceksiniz neden bukadar gec diye :) Ama bilinki önce kendim deneyip sonra sizlere sonuclari anlatmak istedim. Benim saclarim ince telli ve son 6 aydir dökülüyorlar. Ha birde uzama problemi var tabi. Herkes Sarimsak sampuanini cok anlatiyordu bende burda bulamadigim icin türkiyeye gidince deniyeyim dedim. Ve gittim aktara.. abi ile bayagi bir sohbet ettik saclarla ilgili. Bana yag karisimini tavsiye etti ve sarimsak sampuanini. Müsterileri cok memnunmus falanmis filanmis.. :) Sampuanin adi: Blue Ocean, sarimsak özlü sampuan

Adi: ELAISS sac bakim yagi (15 cesit karisik yag var)

simdi gelelim sonuclara ben sahsen yag karisimini cok sevdim ama sampuani artik kullanmiyorum. Ilk 1 ay kullandim sampuani ama saclarim sanki dahada cok döküldü gibi oldu. Kokusunu soruyorsaniz hic sormayin :) Kutunun icinde güzel kokuyor ama sac yikayinca cok kötü oluyor ama allahtan benim sorunum yok dayanabiliyorum yani. Yag karisimini haftada 1 kere hala kullaniyorum saclarima iyi geliyor yumusatiyor  uzatiyor ama malesef dökülme problemim hala var..






Kendinize iyi bakin kelebeklerim :) görüsmek üzere

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥