Samstag, 5. Januar 2013

Bardakta misir (Ev yapimi)

Bugün size yine bir degisiklik olsun diye degisik birsey gösterecegim.. Bardakta misir !
Tatildeyken yemistim bayilmistim tadina ama malesef buralarda yok o yüzden kendim deniyeyim dedim ve satilandan dahada lezzetli oldu evdekiler bayildilar resmen :)
neysee cok anlatiyorum yine gelelim malzemelere:

-Konserve Misir
-Tereyag (margarinde olabilir ama tereyag misirla birlikte daha güzel)
- Tuz


Yapilisi:
1. Tencerede su kaynatiyoruz, ve kaynamaya basladiginda
misirlari icine katiyoruz ve 5-8dk kaynatiyoruz.

2. Misirlari tencereden aliyoruz ve iyice süzüyoruz.
Sonra Tavaya istedigimiz miktarda tereyagi koyuyoruz  ve misirlari
orta ateste 5dk. kavuruyoruz (misirlari ezmeden karistiriyoruz)











Vee son olarak bardaklarimiza dolduruyoruz (ben fincanlara doldurdum)
ve üzerine istedigimiz sosu döküyoruz. Ben pul biber döktüm ve Soya sosu, birinede barbekü sosu.
Afiyet olsunnnn! :)








4 Kommentare:

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥