Mittwoch, 16. Januar 2013

MAC rujun ucuzunu buldum !! (DUPE)

Selam kizlar
dün kendime yeni ruj almak istedim..nedenmi? canim öyle istedi diye :))
Ve aldimda.. Markasi P2,  110 Place de la concorde.
Eve geldigimde sürdüm..cok begendim vede cok sasirdim cünki birkac ay önce bir arkadasin MAC Lady Gaga rujunu denemistim fark ettimki ikiside hemen hemen ayni. Malesef Mac rujundan resmim yok.
Iste P2 rujum (umarim belli oluyordur)


Buda MAC ruju. Bence renk olarak aynilar..


yani kizlar demek istedigim bu ruju begenipte ama Ruj icin okadar harcamak istemeyenler mutlaka gidip P2 rujunu alsinlar cünki renk olarak tam tamina aynilar.
Tek fark MAC ruju dahada kalici ama P2 olanida dahada krem gibi.. Bu arada MAC in fiyati 18 €,
P2 ise 1,99 €

Hosca kalinn

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥