Freitag, 1. Februar 2013

Düzlestiricim (Rossmann)

Ogün Rossmannda alisverisdeyken yeni birsey kesfettim kendim icin :)
Oranin elektrik bölümü pek ilgimi cekmezdi ama bir bayanin elinde düzlestiriciyi görürken bende bir bakiyim dedim. Aman ne güzel seyler varmiss ve fiyat olarak uygun..uzun süre bakindim önce
 ve düzlestiriciyi aldimm :) 

Zaten düzlestiricim bozulmustu 1 yildir yenisini almadim cünki saclarima kiymak istemedim acikcasi aliskanligimi birakmak istedim. Simdi alistim düzlestiricisiz bir hayata..seviyorum artik kivirciklarimi  vee artik yeni bir düzlestirici alabilirim dedim özel günler icin.



En cokda cantasinin olmasini begendim. Zaten direk aldigimda cantasinin icindeydi 
ve bu arada 200 dereceye kadar isinabiliyor
Biliyorum Rossman magazasi heryerde yok. Ama bulundugunuz yerde varsa eger mutlaka elektrik bölümünede bakiniz..cok güzel seyler bulabilirsiniz 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥