Montag, 17. Dezember 2012

Kuru saclilar buraya!

Eveeet yeni birsey kesfettim :)
özellikle kivircik saci olanlara veya kuru saci olanlar icinn.
Hindistan cevizi yagi 

Gördügünüz gibi pekte yaga benzemiyor ama bu yagin özelligide bu iste.
Ancak 25 derecede erimeye basliyor yani merak etmeyin elinize aldiginizda aninda eriyecektir.


Bu yagi aktardan aldim, 1 haftadir kullaniyorum ve cookk memnunum. Benim saclarim kivircik oldugu icin haliyle cokta kurular. Ama saci yikadiktan sonra nemliyken azicik bu yagdan sürüyorum uclarina ve buklelerim okadar güzel oluyorki..ve yumusacik. Birde sac dibinizede sürebilirsiniz saclarida uzatiyormus diye okumustum bir yerde nekadar dogru birkac ay sonra görecem. Demektirki kuru saci olanlar mutlaka denesinlerrr. Ve tabiki vücutta olan kuru bölgelerede sürebilirsiniz.

Bu arada fazla sürmemeye dikkat edin yoksa saclariniz cok yagli gözükür  birde kokusu süperrr..


Hoscakalinnnnn :)

2 Kommentare:

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥