Samstag, 22. Dezember 2012

Tirnak süsleme kalemi (DIY) Kendin yap!

Bugün tirnaklarinizi neyle süsleyebileceginizi gösterecem. Ben satin alinabilen kalemden birtane aldim ama pek begenmedim desen yaparken cok zorlandim. Bu yüzden baska yöntemlerle denemeye calistimm. Ne gerekiyor? - bitmis olan tükenmez kalem, Kursun kalem(arkasinda silgisi olan!), top küpe, tel toka ve Kürdan


1. Yöntem: Kursun kalemini ve küpeyi aliyoruz. Küpeyi kursun kaleminin silgisine batiriyoruz
Bu arada Küpe yerine igne de batirabilirsiniz


2. Yöntem: Kürdan (bu yöntemi cogunuz biliyordur)


3.Yöntem: Tükenmez kalem


4. Yöntem: Tel toka. Tel tokayi ayiriyoruz ve iki tarafinida kullabiliriz


Eveet bukadar :) ben tirnaklarimi süsledigimde desen yaptigimda herzaman
bu yöntemlerden birini kullanirim.

Begendinizmi sizde ? sizinde bildiginiz bir baska  yöntem varsa yazabilirsiniz..bilmek isterim :)

Hoscakalinnn












4 Kommentare:

  1. çok güzel yöntemler canım bende kürdan kullanıyorum,fakat fazla nail artla ilgilenmiyorum sade ojeyi daha güzel buluyorum (en azından desenlemeyi ben yapıyorsam)

    AntwortenLöschen
  2. tsk ederim canim. evet bende tüm parmaklara desen sevmiyorum en fazla 2 parmaga desen yaparim:)

    AntwortenLöschen
  3. ya silgi arkasına küpe takmaya bayıldım. su sıra tam aradığım bisey ve aratırken denk geldım bloguna. Takipteyım bundan sonra beklerım bende keyif alırsın umarım. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sevindim isine yaradigina tesekkür ederim :) bende takipteyim

      Löschen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥