Sonntag, 30. Dezember 2012

Yilbasi Tirnaklari

Merhabalarr
evet yarin yilbasi ve sizlere tirnaklarimi nasil yapacagimi gösterecegimm. Genelde her yil simli yaparim bu yilda vazgecmedim ve simli yaptim yine ama degisik renkle :)
Önce normalce elbiseme uygun bir renkte Oje sürdüm
ve kuruduktan sonra tirnaklarin ucuna renksiz Oje sürüp simin icine batirdim tirnagimi


Gecen yil tüm tirnaklarim tamammen simliydi ama bu sefer iki parmaga karar verdim biraz degisiklik olsun diye.Ve sonucc.....


Resimde biraz degisik duruyor Oje rengim aslinda biraz daha koyu..
Sizler yilbasi icin tirnaklariniza özel birsey yapiyormusunuz ?

Hepinize simdiden mutlu yillar ve iyi kutlamalarr :)






4 Kommentare:

  1. güzel olmuş canım tırnakların fakat hepsine birden simli de yapsan olurdu hani.

    AntwortenLöschen
  2. tsk ederim canim evet ama biraz degisiklik olsun dedim:)

    AntwortenLöschen
  3. Çok beğendim :) Ben de senin gibi bütün tırnaklara aynı deseni uygulamaktansa bir-iki tanesini farklı tutmayı seviyorum, sende de çok hoş durmuş :)

    AntwortenLöschen

♥ Yorumun icin tesekkür ederim ♥